13 de setembre 2011

Últim entrenament anaeròbic fins Bellmunt: avui baixant de 34' !!!

AIXÒ S' ACOSTA!!!



Si divendres deia que havia tingut un subidon de moral, després de baixar de la meva barrera de 35' a Bellmunt, avui ja no tinc paraules per dir com em sento després d'haver pujat en 33'50'' des de baix de tot. I això que encara arrossegava unes bones agulletes de la cursa del diumenge. Això si, ahir vaig descansar i vaig anar a fer-me un bon massatge de descàrrega, últimament me'n vaig fent més sovint i crec que és una cosa que hauríem de fer tots els que entrenem i competim, tot i que barats no són, però t'ajuden molt a recuperar i a posar al seu lloc tota la musculatura. Avui he tornat a baixar pel cami de les fulles, que per cert ja està marcat amb cintes pel diumenge, i he tornat cap a Roda , apretant en tots els repetxons que trobava i notant-me amb molta força a les cames.


Ara si, fins diumenge només faré un parell de sortides de rodatge molt suau, tant pedalant com corrent, i a esperar a veure si diumenge tinc un bon dia i puc disfrutar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada