09 de setembre 2011

Bona setmana i diumenge cursa de muntanya a Vic

Primera setmana de setembre, tornant a la normalitat a nivell laboral, i arribant a divendres molt content sobretot tenint en compte les males sensacions de la duatló de Sant Feliu. I és que durant aquests dies he confirmat el canvi a les meves cames que ja vaig experimentar dimarts passat, i això que la calor no és precisament una bona aliada a l'hora de sortir a entrenar a primera hora de la tarda.

Després d'un dimecres on tant sols vaig sortir a trotar tranquilament pel vora Ter fins a Manlleu, 45' per acabar de recuperar-me de molèsties als bessons i al bíceps femoral esquerra, ahir i avui he sortit tornant a buscar intensitat. El d'ahir va ser un entrenament corrent des de les Gorgues fins a l'Esquirol, passant per la Barra de Ferro, fent una volta d'uns 12km, i on vaig tornar a sentir molta lleugeresa de cames, tot i sortir a les 4 de la tarda i amb molta calor. I avui, Bellmunt. Ara feia dies que no hi pujava, però tenint tant a prop la duatló del dia 18, era obligada mínim una altra ascensió. I la cosa no podia haver anat millor, ja des de que sortit de Roda, direcció Sant Pere, un altre cop m'he notat molt àgil de cames com dimarts, i he confirmat les bones sensacions després de pujar superant el meu millor temps, baixant de la meva barrera de 35' i arribant a dalt amb 34'40''. Tampoc és res de l'altre món, però psicològicament m'ha donat un bon "subidon" de moral, sobretot tenint en compte que feia poc que havia dinat i el termòmetre marcava uns 33 graus. He baixat pel cami de les fulles, que tampoc el feia des de l'any passat, i és curiós veure la traçada tant marcada en tot el cami de baixada, es nota que molta gent hi està entrenant.

I aquest diumenge la cursa de muntanya de Vic, faré el recorregut llarg de 20km i 800 de desnivell +, i m'ho agafarés com un bon entrenament per Bellmunt, tampoc em vull exprimir massa no fos cas que no em recuperés per la duatló de la setmana següent.

1 comentari:

  1. Collons! 34 minuts no és res de l'altre món, ja m'agradaria a mi acostar-me a aquest temps, company!

    ResponElimina