22 de setembre 2011

De Collformic al Matagalls, i del Matagalls a l' Hospital General de Vic.

El que havia de ser una tarda tranquila, fent una ascensió llampec al Matagalls, ha derivat en una caiguda que m'ha portat a visitar l' Hospital de Vic, amb un tall bastant profund al braç dret i que al principi m'ha espantat per la quantitat de sang que perdia. I això que fins llavors tot havia anat perfecte. Volia fer una pujada d'aquestes que m'agraden, curtes i explosives, i amb poc més de 29' ja era a la creu de Matagalls. He trobat prou gent per ser un dia entre setmana, i un cop he gaudit una mica de les vistes i he intercanviat quatre paraules amb un noi que corria per allà, ja he anat per baixar. Tampoc és que la baixada sigui molt perillosa, però en el tram on hi han més lloses potser si que anava una mica massa confiat...de cop he patinat, i he caigut de cul i recolzant el braç dret a terra. M' he aixecat ràpid, i tot i veure sang, pensava que només era la rascada. Però no, ja he vist que la sang sortia d' un bon tall d'aquests tant incisius, i de cop m'he quedat una mica atontat sense saber com reaccionar. Per sort, una parella que pujava m'havia vist caure i de seguida s'han ofert pel que fos, posant-me uns kleenex amb una goma de cabell per parar l' hemorràgia. També estàven disposats a baixar a Collformic amb mi, però ja els hi he dit que no calia. Mil gràcies!!!

Un cop a Collformic he entrat al bar, i allà he demant si em podien donar una mica de gasa i una vena per tapar-me millor el braç, i també m' ha ajudat molt amablament una dona, mil gràcies també!!

I després, doncs res, cap a urgències. Pensava que la cosa seria ràpida, però déu n'hi do l' estona que m'han fet esperar. Finalment, després de quasi 2 hores d'espera, m'han fet passar i m'han cosit 3 puntets. Per sort, el tall és subcutani i no afecta la musculatura, o sigui que no crec que el meu braç tingui gaire temps per descansar....


Potser no cal tanta protecció per 3 puntets de res, oi?

2 comentaris:

  1. a recuperar-se rapid doncs! que d'entrada pensavem algo mes greu!!!

    ResponElimina
  2. jo també em pensava que seria pitjor, sobretot per la sang que sortia, però està en un lloc que no em molesta gaire, o sigui que....gas!!!

    ResponElimina