21 de juny 2011

Dos dies bons!!!

Després d'unes setmanes molt dolentes i uns entrenaments on bàsicament m'arrossegava, porto dos dies on de cop i volta he recuperat les cames que tenia a finals de l'any passat. A veure si m'hauran anat bé els 3 dies de btt rodant per asfalt, diria que claus per agafar més fons.


Després de que la setmana passada entrenés 3 dies seguits, btt-running-btt, i acabés molt carregat de cames, vaig estar tres dies sense fer res per recuperar i assimilar tots els entrenaments, i ahir, sortint a córrer, ja vaig notar que l'havia encertat. De fet, no vaig fer res de l'altre món, uns 10km senzillets, però amb les cames molt fresques i fent algun canvi de ritme per sota de 4' el km. Això si, la calor no perdona, i tot i sortir cap a les 7 de la tarda vaig arribar a casa amb una suada impressionant.

I avui, petita ruta amb btt, un recorregut que he fet moltes vegades, anant cap a l' Esquirol passant per la Barra de Ferro. Ideal per evitar el sol perquè hi ha molta ombra i s'està fresquet, i apart, té la seva duresa perquè va pujant i té alguna zona tècnica que et posa a prova cara amunt. I he acabat molt content perquè he pujat molt ràpid i a més em sentia bastant àgil a sobre la bici. He anat fent petits canvis de ritme pujant i he quedat bastant sorprès dels meus quàdriceps que semblava que demanàven més i més.... Quines ganes de que arribi el setembre per tornar a posar-me un dorsal i competir!!!

Al final, 1h58', 36'7km i quasi 800 mts + de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada