09 de juny 2011

Btt sobre asfalt

Aquesta setmana si que ja puc dir que torno a estar motivadíssim per entrenar, he sortit tres dies a entrenar, 2 de btt + 1 de running, i sobretot amb moltes ganes. El més curiós és que els km de btt els he fet....per asfalt!! Són dies de tempestes i tot està molt moll , i com que no sóc gaire amic del fang però tenia moltes ganes de pedalar, no he tingut problema de rodar per asfalt com si anés amb la bici de carretera. De fet, fa uns quants anys havia tingut bici de carretera i havia fet molts i molts km, però al final ho vaig deixar, tot i que sempre m'ha agradat, i ara que no en tinc, doncs cap problema: amb la btt per la carretera! Diumenge vaig sortir a primera hora per fer 64km molt suaus rodant per la Plana, i avui he anat fins a Sant Boi de Lluçanès pujant per la trona i arribant als 53kms, fent una bona mitja per anar amb btt (24'5km/h). A veure si al final necessitaré bici de carretera...

I dilluns, sortida corrent en un dia que volia que fos de rodatge tranquil, i que va acabar sent un entrenament prou dur...i passat per aigua!! De fet, el cel amenaçava pluja quan vaig començar a córrer, però van poder més les ganes que el cap, i quan portava uns 3km corrent, les quatre gotes que queien es van transformar en un autèntic diluvi, obligant-me a parar un moment i refugiar-me a sota d'un arbre. Potser no era la millor decisió, però tampoc llampegava i era impossible seguir. Després duns deu minutets, va parar una miqueta i vaig continuar, apretant bastant i notant-me prou ràpid pels pocs km de running que porto últimament. Al final van ser 10'5km intensos amb una ruta de molt puja-baixa, i arribant moll a casa com no recordo.

dos exemples de les zones " tècniques" per on he rodat aquests dies...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada