05 de juny 2011

Ja torno a ser aqui!!!


M'ha costat arrencar, però ja torno a estar connectat a la xarxa i amb ganes de tornar a explicar les meves aventuretes pedalant i corrent. De fet, ja fa alguns dies que podria haver actualitzat el bloc, però estava una mica desmotivat i amb prou feines tenia res per explicar, i és que amb tot el tema de la mudança he portat unes setmanes molt enfeinat i aparcant bastant tot el tema d'entrenaments.
I el mateix m'ha passat amb el tema alimentació, al no entrenar perdia la voluntat per cuidar-me i mica en mica vaig anar guanyant pes fins augmentar en pràcticament 3kg... però ara això ja s'ha acabat, i porto un parell de setmanes més bones, fent molta bondat menjant i començant mica en mica a entrenar, de moment sense gaire intensitat, i és que fins setembre que no crec que em torni a posar un dorsal per competir. Suposo que mica en mica ja aniré fotent-li més canya al cos, a veure si quan torni a fer duatlons, alguna mitja marató d'asfalt i alguna cursa de muntanya, estic a tope i puc millorar els resultats i els temps que he anat fent aquest any.
De moment, aqui penjo una foto, com a testimomi gràfic d'un exemple "d'entrenament" aquests dies, pedalant amb el meu fill, l' Adrià, hem estrenat cadireta i el passejo amb la meva Scott antiga, i la veritat és que s'ho passa bastant bé.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada