03 de setembre 2009

Una mica de tot

Dies de bastanta activitat,fent una mica de tot i destacant la sortida bttera d'ahir,amb boníssimes sensacions.El dilluns vaig sortir a trotar una mica,mitja horeta,una mica espantat perquè sembla que la tendinitis dels genolls em continua portant molèsties.Em sembla que calento bé,no em passo,i estiro molt al final,però no acabo d'estar bé.Tornaré a descansar una mica,a veure què tal.
Dimarts vaig tornar a entrar al gimnàs(després de 3 mesos)i em vaig centrar en treballar les cames,vull enfortir-les tot i que sense muscular-les gaire,i tonificar una mica el cos en general.I ahir,sortida amb la bici cap a Puilagulla passant per la Carena,amb unes sensacions que ja feia temps que no tenia.El dia acompanyava,totalment núvol,i només sortir de Roda vaig veure que les cames volaven,no ho entenia .Últimament no he sortit gaire,i potser m'ha anat bé per reposar-les.Això sumat a que corro una mica i treballo les cames d'una altra manera,va fer que disfrutés com mai.La zona de la Carena la vaig disfrutar molt,aixecant la roda i desafiant qualsevol pedra que se'm posés al davant,amb una agilitat poc habitual amb mi,i amb una cadència molt alta,que és una altra de les coses que m'indiquen que estic bé.Vaig arribar a casa motivadíssim i amb la mateixa energia que tenia a l'arrencar.
I avui,caminada de Sant Pere fins a Bellmunt,un parell d'horetes en total i pujant a un bon ritme,tot i que continuo notant que la tendinitis em condiciona bastant,sobretot ho passo malament al baixar,noto moltes punxades.

les dades del meu Garmin ahir,anant a Puiglagulla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada