09 de setembre 2009

Un altre dia on he sortit i he fet uns pobres 30kms,ja n'hi recordo l'ultima vegada que vaig passar més de 4h a sobre la bici,però des de dijous que tinc uns dies tontos,amb una espècie de migranya que no em passa i que em fa estar poc motivat.Això si,com dimecres passat,altra vegada amb molt bones sensacions,molt lleuger i ràpid.Per casualitat quan començava a pedalar m'he trobat les fletxes de la pedalada de Folgueroles d'aquest divendres,"Por de pluja",i he seguit el que seria el recorregut curt(suposo),passant vora el Roquet,fins al castell de Savassona,pujant direcció el salt de la Minyona pel camí de lloses,baixant per sobre el túnel de la Mina,alt de Collsameda i tornant a Folgueroles passant primer per Sant Julià.L'any passat vaig fer la llarga i aquest any volia tornar-hi,però per un dinar familiar no podrà ser.Per cert,a prop de Folgueroles he trencat un raid de la roda del davant(fa uns mesos ja n'havia doblat tres de la mateixa),o sigui,un altre gasto.Crec que aquests més de 10000kms ja comencen a passar factura,haurem d'escriure la carta als Reis,a veure si em porten una bici d'Orient.....
Quan he arribat a casa,una suau transició trotant una mica,20 minutets,just per anar veient com responen els genolls,tinc ganes de girar pàgina en aquest tema de la tendinitis.Després, uns bons estiraments,i a descansar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada