13 de setembre 2009

Avui si,60kms fent la Ruta curta de les Ermites


Aquest matí dubtava entre sortir pel meu compte o anar fins a Bellmunt a veure la duatló,però al final he anat jo solet i,aquest cop si,he fet una bona tirada.Després de mirar uns quants tracks,m'he decantat per fer la Ruta de les Ermites,la curta,d'aquest any (jo ja havia fet la llarga),sortint des de Roda.En general,dels quasi 60kms,la majoria són per pistes,amb algun petit corriol divertit,i que en algun tram he perdut bastant els nervis amb rampes curtes però molt dretes i amb molta pedra "suelta",que m'ha fet posar el peu a terra més d'un cop,amb el corresponent cabreig,clar,per notar-me molt patós.Avui poder no m'he trobat tant àgil de cames com en les últimes sortides,però al final he acabat bastant fort,tenint en compte que feia molt que no anava més de quatre hores sobre la bici.A destacar l'sprint que m'ha fet fer un gos que ha sortit disparat d'una casa.La veritat és que em fan bastanta poca gràcia,sobretot si surten com bojos i lladrant a l'alçada de les teves cames....
Al final uns 60kms,145ppm de mitja i un desnivell acumulat de 1300mts.



M'ha fet gràcia aquest mini camp de golf al jardí d'una casa.Un camp d'un forat,no n'hi caben més!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada