03 de gener 2011

Al final, més lleu del que em pensava

Avui per fi he anat al fisio, i m'ha confirmat el que ja més o menys sabia, sobretot després d'haver buscat informació dels síntomes en blogs dedicats a l'atletisme: sobrecàrrega del tibial anterior.
He anat amb en Marc Capdevila, que és el fisioterapeuta i osteopata que té consulta al CN Vic, i amb el qual ja havia anat ara fa una mica més d'un any, llavors per tendinitis de la "pata de ganso" de les dues cames, i en vaig quedar molt content.
Per sort m'ha dit que no era res important, i el fet de que hagi fet molt repòs aquests dies i m'hagi anat aplicant gel tres cops al dia, fa que ja estigui bastant recuperat. Això si, en alguns moments del massatge he vist les estrelles.
Al final hem quedat que continuï aplicant-me gel tres cops al dia i m'hi posi una pomada tipus Voltaren. Dos dies més de repòs absolut, i que dimecres comenci a pedalar suaument a veure què tal. El córrer millor que el deixi per la setmana que ve, que si no hi ha res de nou ja podré entrenar al cent per cent......menys mal!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada