31 de desembre 2010

Acabant l'any, i començant el 2011....lesionat!!

Darreres hores del 2010 i totes les meves previsions d'entrenaments, truncades per culpa d'una sobrecàrrega/tendinitis(encara no ho tinc clar) que em vaig fer a la Mitja de Vic. Ja quan vaig creuar l'arribada a Vic, vaig notar una molèstia important a la part del davant de la cama esquerra, just a sobre el turmell. Creia que seria una tonteria que em passaria amb una mica de repòs però les molèsties han seguit, fins i tot empitjorat, sobretot després de que dilluns sortis a rodar 30km amb la btt. L'endemà em feia una mal de collons. Ara dilluns tinc hora amb el fisio, a veure si em pot ajudar.

De fet, tinc molt clar tots els factors que m'han portat a lesionar-me. Vaig intensificar molt els entrenaments per preparar la Mitja Marató de Vic, sumant masses km les dues semanes prèvies a la cursa, uns 90 contant els 21 de la Mitja, masses km sobre asfalt i masses dies fent sèries. I si a tot això hi sumo que les sabates que porto ja han aguantat uns 850km, i que les plantilles també fa temps que no les reviso, estava clar que la lesió havia d'arribar tard o d'hora. Però el que ara em sembla tant evident no he sigut capaç d'analitzar-ho amb calma fins que no m'ha quedat altre remei.

I ara acabaré de reposar fins recuperar-me, ja tinc hora per revisar les plantilles, i deixaré de banda l'asfalt per córrer més per muntanya. I a veure si el 30 de gener estic a tope per la duatló de Folgueroles, encara queda temps i almenys espero poder començar a pedalar la setmana que ve. De totes maneres:



Bon any 2011 a tothom !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada