12 de desembre 2010

I aquests dies, corrent i corrent

Recta final d'any i, després de fer la duatló de Prats, em ve de gust acabar el 2010 "competitiu" participant en la segona edició de la ECO mitja marató de Vic, que ja la vaig córrer l'any passat amb un temps de 1h36'03''. I tinc ganes sobretot de baixar de la barrera de 1h30'. A la mitja de Roda del 24 d'octubre em vaig quedar a les portes, 1h31'00, però aquest cop estic convençut de baixar el temps, he baixat pes, em noto més fort corrent i el recorregut és una mica més planer.

De moment aquesta setmana puc dir que ha set molt bona, tant en sessions com en les sensacions. Resumint una mica, 51km repartits en:

-Dimecres: 11km per la zona del passeig del Ter de rodatge molt suau, arribant fins el pont de la Gleva i estirant molt, amb una petita molèstia al bíceps femoral esquerra que ja m'ha desaparegut.
- Dijous: 13km pels voltants de l'Eix Vic- Olot, ritme més alt que dimecres i amb més desnivell.

-Divendres: 11km un altre cop pel passeig del Ter de Manlleu, aquest cop buscant intensitat amb sèries de 1000mts. Un bon escalfament i després 5 sèries a 4'05, 3'55, 3'44, 3'41, i 3'44 el km. Força bé però els quàdriceps carregadets.

-Diumenge: 15'8km de rodatge suau amb en Joan Casas, un amic de Roda, passant primer pel camí ral que voreja l'Eix Vic-Olot, baixant després fins les cases de la Riera de Sant Pere i tornant cap a casa pel vora Ges. Ritme còmode a 4'55 el km i un temps de 1h17'.

I ara queda una setmaneta fins el diumenge 19 on com a molt sortiré un parell de dies poca estona i molt suaus d'intensitat, potser amb una escapadeta amb la btt per canviar el xip, i a veure si arribo al final de setmana amb les cames fresques.

Circuit de duatlons de Terra Endins, de moment en la desena posició.

Ahir vaig mirar la classificació provisional, després de vuit curses, del circuit de duatlons Terra Endins, i em va fer gràcia veure que anava classificat en la desena posició. És molt relatiu perquè hi ha molt poca gent que les faci totes (jo n'he fet 6 de 8), però sempre agrada veure't entre els deu primers de qualsevol cosa. A veure si amb les dues que queden, Folgueroles i Centelles, puc sumar més punts i "escalar" alguna posició més tot i que no serà fàcil.


Clicant la imatge, tots els punts i la classificació dels 20 primers en les vuit curses disputades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada