29 de setembre 2010

Duatló del Voltreganès: 1h54'02'', 16è classificat.

Aquest diumenge vaig participar en la duatló del voltreganès, la tercera del circuit de duatlons de Terra Endins, i la veritat que vaig quedar molt content del resultat, sobretot en el tram corrent. Al final i va haver menys participació que a la de l'any passat, uns 110, és el que té que coincidís amb la duatló de Queralbs i la Selenika.
Del recorregut em coneixia el tram de pujada, fins a Sant Martí Xic, i sabia que era important sortir bastant endavant, només sortir de Sant Hipòlit es puja per un tram trialer i allà es crearia un tap important. Tot i això, un altre cop mala sortida i molt explosiva, massa per mi, i em costa molt agafar el ritme, posant el cor a mil per hora. I efectivament arriba la trialera i arriba el tap. Paciència, la bici a coll i esperar per tornar a pedalar al meu ritme. Després d'aquest tram ja agafàvem pista i mica en mica començo a trobar-me millor, tot i que em costa molt passar corredors. Al final arribo a boxes en la posició 23 i amb la confiança de que corrent remuntaria posicions.
Faig una transició prou ràpida i començo a córrer amb ganes, sembla que les sensacions són bones, molt diferent que a Bellmunt, i amb poca estona ja he adelantat 6 o 7 posicions. Passem per molt de corriol primer baixant i després planejant, per agafar un tram de baixada més tècnic, on ens hem ajuntat un grupet de tres. Després de la forta baixada el recorregut passava per pista, bastant planera, fins que hem anat girant per encarar altre cop la pujada a Sant Martí Xic. Em continuava trobant bé, i ara si que començava la pujada forta, combinant córrer amb caminar. Potser aqui m'hagués agradat trobar-me una miqueta millor, però ja anirem millorant, he arribat a dalt amb les forces justetes i esperant fer una bona baixada fins l'arribada.
La transició final l'he fet més malament, amb problemes per el canvi de sabates ràpid, i aqui he perdut uns segons que m'han fet perdre l'estela d'un parell de corredors que ja no he atrapat. Durant la baixada ens hem ajuntat un grupet de quatre, baixant a un bon ritme i anant jo al davant. En un moment de forta baixada i a on s'havia de trencar a l'esquerra, jo m'he despistat i quasi em passo de llarg, havent de fer una forta frenada i perdent molt temps, posant-me l'últim del grupet. De seguida he remunt dues posicions i hem anat arribant a Sant Hipòlit, on en un repetxó m'he aconseguit posar al capdavant del grupet, fent una baixada final fins l'arribada molt bona, tot i que una mica perillosa perquè en alguns dels carrers no hi havia tancada la circulació al trànsit, havent d'esquivar un cotxe a la part final. Després de travessar la C-17, sprint final fins l'arribada, arribant tres corredors en 4 segons.....uffff!!
Per veure les classificacions, AQUI.

Ara tocaria la duatló del Bandoler, que es fa aquest diumenge a Taradell, però m'agafaré el cap de setmana de "descans", tinc pensat fer la mitja marató de Roda la setmana que ve, el dia 10, ara m'estic trobant molt bé corrent i vull baixar de 1h30'. L'any passat vaig fer 1h36' a la de Vic, i aquest cop crec que ho puc fer. Apart, tampoc em vull obligar a fer totes les duatlons de Terra Endins, ara la següent que vull fer serà la Tona el dia 24 d'octubre. I espero anar millorant les meves classificacions mica en mica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada