05 d’octubre 2010

Uns dies dolents que per sort ja s'acaben

Després d'una setmana molt dolenta a nivell físic, sembla que mica en mica em vaig recuperant, i avui ja he començat a veure el final del túnel. Tot va començar just després que l'Adrià, el meu fill d' 11 mesos, agafés faringitis. De seguida va rebre la Laia, la meva parella, i dos dies després de la duatló del Voltreganès jo també vaig començar amb molèsties estomacals. El pitjor dia va ser el dimecres passat, dia de la vaga general, que amb prou feines em podia aixecar del llit i tant sols tastava una mica d'arròs i una poma. Dijous la cosa semblava millorar, però divendres vaig comprovar com encara no estava fi. Va ser el dia que tota la meva empresa, Esbelt, vam anar d'excursió a Núria, per celebrar-ne els 40 anys. Vam pujar caminant des de Queralbs i vaig pujar caminant però a ritme d'entrenament, amb una miqueta més de 1h30'. Va ser durant el dinar, que vaig tornar a notar com el meu estómac no estava encara per fer la seva feina amb normalitat.
Dissabte havia de ser el dia que fes una tirada llargueta corrent, perquè el diumenge dia 10 tinc la Mitja Marató de Roda, i tot i que no estava gaire fi, em van sortir 15,8kms en 1h11'50''. a un ritme de 4'31'' el km. Al vespre ja vaig tornar a tenir molt mal cos i una mica de febre, i fins avui que el Paracetamol m'ha anat acompanyant.
I aquesta tarda m'he dit que havia de sortir tant si com no i fer una bona apretada abans de diumenge, a veure si d'una vegada em sortia tot aquest malestar que m'acompanyava. I no em puc queixar, perquè després d'escalfar una miqueta he anat per feina i he fet 4 sèries de 1500mts a una mitja de 3'57'' el km. La meva intenció és intentar fer la Mitja Marató per sota de 1h30', i per gota que m'acompanyi el cos estic convençut d'aconseguir-ho.
En quant a la bici, ara fa 10 dies que no la toco, espero poder sortir demà una miqueta, que tants dies sense pedalar provoquen una mena de síndrome d'abstinència que no pot ser bò, i mica en mica anar preparant la duatló de Tona, del dia 24. Aquest diumenge es va fer la de Taradell, que no hi vaig anar, i de fet tampoc hi hagués pogut anar tal com estava físicament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada