26 d’octubre 2010

Duatló de Tona, 16è classificat.

Després d'un mes i amb el petit parèntesis de fa quinze dies, en què vaig disputar la Mitja Marató de Roda, aquest diumenge vaig tornar a disputar una de les duatlons del circuit de Terra Endins, la de Tona. Curiosament he tornat a repetir la 16ena posició que vaig fer a la duatló del Voltreganès, tot i que a favor meu puc dir que a Tona érem uns quants participants més. En general estic content amb com em vaig notar a nivell de sensacions, sobretot pedalant, notant i molt els 3kg que he perdut en un mes. Tot i que ja seguia una dieta bastant bona, he anat fent petits canvis que m'han posat amb 62kg, que pel meu 1'65cm ja està millor, tot i que vull baixar una miqueta més per anar més lleuger.
La prova començava amb 9km corrent, de molta pista, i on no em vaig acabar de notar gaire còmode, jo prefereixo córrer en terrenys amb més desnivell, però vaig arribar a la zona de transició motivat per remuntar amb la btt. Vaig fer un canvi prou ràpid, i de seguida que vaig començar a pedalar ja vaig atrapar algun corredor que tenia per davant. La primera part de bici era molt ràpida i en un zona de baixada vaig tenir un petit ensurt, menjant,me un revolt i passant entre herbes, amb la sort que no vaig trobar cap "trampa" amagada i vaig poder continuar pedalant. De seguida vaig trobar la zona més tècnica que anava cara amunt, on vaig adelantar un parell de corredors més. La pujada era prou dura, amb algun petit tram on vaig haver de saltar de la bici. En aquesta zona em va atrapar en Toni Casals, portava un bon ritme i m'hi vaig enganxar al darrera, tot i que en un tram tècnic de baixada va tenir un petit accident sense conseqüències, saltant per davant, el vaig deixar i ens vam ajuntar tres fins arribar a la zona de transició. Això si, abans ens vam despistar una mica per culpa de no estar ben marcat el recorregut, nosaltres anàvem avall quan en realitat era amunt. Més d'un s'hi va perdre.
Arribem a boxes i faig un transició molt dolenta, és un dels aspectes que he de millorar. Començo a córrer amb els dos que vam arribar junts a boxes un pèl per davant. Mica en mica vaig apretant i els acabo adelantant a tots dos. Toca pujar fins al castell de Tona, és una pujada curta però intensa i vaig mantenint les distàncies amb els que havia adelantat. Un cop a dalt ja és tot cara avall i apreto tant com puc per arribar en la 16ena posició final.

Ara la següent duatló és la de Puig-Reig, però no la faré. En principi aniré a finals de novembre a la de Viladrau i suposo que a la de Prats.

Per veure tota la classificació, AQUI.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada