08 de setembre 2010

Dautló de Sant Feliu Sasserra, 21è classificat....i diumenge la de Bellmunt!!!

Doncs després de molts dies torno a escriure al bloc, coincidint amb l'inici de la temporada del circuit de duatlons de Terra Endins. Aquestes últimes setmanes i aprofitant les vacances he apretat de valent en els entrenaments, fins i tot potser sobreentrenant una miqueta perquè no estic acostumat a entrenar molts dies consecutius, fent uns últims dies més suaus i agafant quasi una setmana de descans total aprofitant que marxava amb la família.
I aquest diumenge em vaig plantar a Sant Feliu amb ganes de posar-me un dorsal i competir, a veure si el bon regust que em van deixar les duatlons de Viladrau i sobretot Centelles continuava. La cursa tenia 6'5 + 22 (btt) + 2. Els primers 6'5kms corrent se'm van fer durs sobretot perquè no vaig calentar gaire bé, i durant els primers metres tenia la sensació que em sortiria el cor per la boca, fins que em vaig anar escalfant i agafant el meu ritme per baixar les pulsacions i anar corrent més còmode. Un terreny amb molt corriol i bastant ràpid al principi, que a mi no em va gaire, realment sóc de com més desnivell millor. Arribo als boxes i faig una transició molt lenta, amb les presses de fer un canvi ràpid em trec els guants que ja portava posats, i després no hi havia manera de posar'me-ls....un desastre!! En fi, començo a pedalar i de seguida comprovo el que més o menys sabia, el circuit té molt de corriol i és fòrça tècnic, cosa que a mi no em va gaire, jo sóc més aviat "patós" i de seguida tinc dificultats en alguna baixada. Tot i això em noto bé de cames i agafo un ritme que em fa mantenir més o menys la posició . La calor ara si ja va apretant i el circuit manté la tònica: molt corriol i petits trams de pista per enllaçar-los. Després de passar la zona més tècnica, una baixada trialera on poso el peu a terra en un parell d'ocasions, anem a parar a una zona de més pista per anar un altre cop a boxes. Aquest cop vaig més ràpid i començo a córrer amb la motivació de tenir un parell de corredors molt a prop, que crec que puc atrapar. Només són 2km però tot i començar cara avall sé que hi ha un tram on es puja bastant i aconsegueixo guanyar dues posicions, creuant l'arribada en la posició 21, curiosament la mateixa que vaig fer a Centelles. La duatló la va guanyar en Marc Clapés en homes i la Mariona Càtedra en dones.
I aquest diumenge tocarà patir a la duatló de Bellmunt, perquè tot i que em sé de memòria totes les curves de la pujada i bastant bé la baixada amb btt, no conec el tram de córrer, tot i que segur que serà molt dur. A veure si fa un bon dia i les cames acompanyen!!

Classificació de la duatló de Sant Feliu Sasserra, AQUI.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada