21 de març 2010

De dia gris a dia divertit

Després que ahir a última hora els meus companys de fatigues dels diumenges, en Pingüi i l'Ernest, per diferents motius avui no poguessin quedar, sortia a rodar sol en una dia gris i sense tenir molt clar cap on anar. Per sort, quan anava direcció Roda m'he creuat amb en Julià, en Jordi i en Juanca, que volien anar a pujar a Bellmunt i baixar pel camí de "les fulles" i que jo encara no havia fet mai. Doncs res, m'he enganxat amb ells i hem enfilat direcció Bellmunt, aquest cop sense mirar el cronòmetre i pujant tranquils, tot i que a la meitat de la pujada hem anat apretant fins arribar a dalt prou ràpids. Després de la parada de rigor i abans de no agafar més fred pel vent que feia(estàvem a 1246mts), hem començat a baixar i ens hem desviat pel corriol que deixa la carretera principal. Tot aquest tram, que al principi és molt tècnic i una mica trialer, i que desemboca en una pista amb molt de pedra solta, és el que es baixa a la part final de la duatló de Bellmunt, i que espero disputar-la al mes de septembre. Un cop s'acaba la baixada més tècnica surts a Forat Micó, on hem començat a travessar vàries vegades el riu Ges, que baixava amb bastanta aigua i on hem disfrutat com nens, amb alguna petita relliscada fent que acabéssim amb els peus ben molls. Sort que ja no fa fred! Al final una sortida molt divertida per inesperada, amb pocs km i arribant d'hora a casa, cosa que les dones sempre agraeixen!!