01 de març 2010

Bon començament de setmana

Hi ha gent que tenim la sort de tenir una feina amb jornada intensiva, i avui m'he pogut escapar i sumar una bona quilometrada amb la bici. Tot m'ha anat de cara i he aprofitat al màxim la tarda, i a sobre amb un dia primaveral que ha fet que ja portés els pantalons curts, només el fort vent lateral que m'ha acompanyat en varis kms m'ha molestat una mica. Res a veure,però, amb les fortes ratxes del dimecres passat.
Avui encara continuava amb els quàdriceps molt carregats i el meu objectiu tan sols era sumar molts kms. He anat fins a Puiglagulla, passant per Roda i Sant Julià, i resseguint el tram de la Carena, que m'agrada molt, tot i que ja es comencen a veure els efectes del desdoblament de l'eix transversal. Des de Puiglagulla he tirat enrera fins a Sant Julià passant per uns quants corriols de baixada molt divertits, i un altre cop cap a Torelló passant per Manlleu. Al final m'han sortit 54kms en 2h54', amb un desnivell + de 785mts.
La petita nota negativa ha set un fort cop al genoll que m'he fet. He relliscat entre unes roques i he mig caigut picant al terra, i la veritat que em fa una mica de mal. A sobre ja he fet la primera ratllada a la bici. Què hi farem!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada