25 de novembre 2009

Aprofitant que avui tenia festa,m'he escapat una estoneta a primera hora,just per arribar a Cantoni i tornar per la Cavorca.La veritat és que amb aquest temps,fred i boira al mati,costa de llevar-se i vestir-se de ciclista,sabent el t'espera.Però com que últimament tinc menys temps i no es pot deixar escapar cap oportunitat,no m'ha costat tant i de seguida he anat a Roda per començar a pedalar.Fugint de la boira he enfilat cap a l'Esquirol,i després fins a Cantoni pel corriol que passa per sobre la Foradada,que m'agrada molt perquè són 5'5kms molt divertits i bastant tècnics en alguns trams,i que els he fet més bé del que em pensava.Des de Cantoni he tornat a l'Esquirol pel cami ral,i he enfilat cap a la Cavorca passant pel Feu,baixant rapidet i amb les cames que em responien prou bé en els petits rapetxonets que es van trobant.Al final,38kms i 712mts de desnivell acumulat,en 2h24'.
Apart de la bici,dilluns vaig tornar a fer una sortideta nocturna per Torelló de 50'(10kms) i que em van portar fins a Sant Vicenç passant per l'avinguda del Castell.Bé físicament,i això fa que vagi pensant en futurs objectius,però de moment no vull fer-me il.lusions,he d'esperar sumar més kms. per veure què tal aguanta el meu peu,creuaré els dits!!


un burro mirant com pujava cap a l'Esquirol....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada