26 de maig 2009

A vegades les sensacions enganyen

Doncs si,avui era el típic dia que arribes de la feina,dines,una mica de sofà,i quan vols agafar la bici...uf,quina mandra!Si a sobre veus que sembla que hagi de ploure,les ganes desapareixen totalment.Al final,però,m'he animat i cap a Roda a buscar la bici.
Un cop "vestit"sembla que ja t'animis,i quan puges i comences a pedalar,perfecte!Després d'uns dies de molta pista i bastants kms sobre asfalt,he fet una sortideta curteta,37kms,però molt tècnica i amb molta pedra,pujant fins a dalt els Muns seguint la ruta que van fer a la pedalada de les Cases Noves,de fa un parell de setmanes.Part de la pujada no la coneixia,més distreta i amb molt corriol tècnic.Des de dalt, resseguint el GR per sobre Vilanova de Sau i baixant fins sortir a la carretera que va al Parador de Sau,a l'alçada de Fusimanya.La veritat és que m'he trobat de conya,amb molta cadència i fent alguna sèrie pujant,notant que el cor i les cames m'acompanyaven.Ara suposo que divendres al matí,que tinc festa,faré la ruta del Cabrerès d'aquest any(ja tinc el track!!),jo solet i sense cues....


Vilanova de Sau al fons,quines vistes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada