30 de maig 2009

La meva Cabrerès(feta cinc dies després)

la zona del collet de Rajols

No hi vaig anar diumenge perquè no sóc gaire amant de les multituds,i apart,crec que es passen amb el preu.Vaig descarregar-me el track,i apa,fins l'Esquirol amb cotxe.La ruta d'aquest any començava donant la típica volta a Cabrera,passant primer per la casa del Feu,collet del Vidrier,i anant a sortir al pont de la Rotllada i arribar a Cantoni.Després de travessar el poble t'anaves enfilant,fins que al final passaves pel collet de Rajols,on un corriol de baixada molt divertit,enmig d'una fageda,et portava a la pista que va fins a Tavertet.Aquí començava la zona més ràpida(i amb millors vistes) i que anava fins a Tavertet.Després t'enfilaves per la pista direcció Cantoni,però cap al final de la pujada et desviaves a l'esquerra,seguint primer una pista estreta amb molta herba i després una de més ample i rocosa que et portava a la carretera que va de l'Esquirol a Tavertet,baixant molt ràpid,fins tornar'te a desviar a l'esquerra per un corriol molt estret i divertit de baixada.Després d'anar baixant i baixant,passant per davant del Parador de Sau,però per l'altre cantó del pantà,començava la zona més dura de la Cabrerès.Ja havia llegit molts comentaris de la gent que deia que els últims kms eren molt durs,i ja estava preparat pel pitjor.Després de deixar el pantà a l'esquerra,començava una pista pavimentada que durant 3 o 4 kms anava pujant i pujant,que amb la calor i tot el que portes es notava a les cames,fins que de cop et desvies a l'esquerra per un caminet més estret i a l'ombra(menys mal!),combinant pujades i baixades bastant tècniques,passant per la zona de la Barra de Ferro,que és una zona molt xula,però que t'obliga baixar de la bici més d'un cop.Al final surts a l'Esquirol,i amb quedo amb les bones sensacions que he tingut a sobre la bici i que m'han fet disfrutar molt.L'any que ve tornaré a fer la Cabrerès....però uns dies després!!