06 de maig 2009

Pastilles noves i més kms.

Aquestes són les pastilles culpables dels meus maldecaps...la veritat és que hi portava més de 3500kms,o sigui que ja està tot dit.Ja m'ho va dir en Julià(sort en tinc d'ell,gràcies per la teva ajuda!!)que no havia vist mai unes pastilles tant gastades.Prometo revisar-les més sovint.Ja de pas també vaig canviar la cadena,que ja l'hi tocava,i la veritat és que entre una cosa i l'altra sembla que estreni bici,quina finura,em sembla que corro més i tot!
Ahir vaig fer una sortideta pels voltants de Puiglagulla,Sant Julià i Taradell,uns 40kms a ritme suau,encara tenia les cames carregades de diumenge.I avui,aprofitant que tenia festa,he fet la ruta curta de la Cabrerès 2008,sortint des de Roda.Ha fet un dia increïble,molt clar,i amb la muntanya i els camins per mi solet,no he trobat absolutament ningú,tret de quatre vaques i alguns voltors per la zona de l' Avenc...quina tranquilitat!M'han sortit 55kms amb uns 1200 de desnivell.


ahir vaig estrenar el mallot que ens van donar diumenge,molt xulo

avui,a Tavertet.(sort de la funció auto-foto,sino no surto mai!!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada