22 de gener 2009

"Ja s'hi coneix amb el dia"

Aquesta frase és la que més escolto(i també dic)aquests dies,i avui ho he pogut comprovar personalment.He fet una sortida de 2'5h,on he volgut rodar i rodar,sense massa desnivells,i on he acumulat uns 45kms.M'he fet una espècie de circuit pels voltants de Folgueroles i Sant Julià,amb l'únic objectiu de seguir acumulant kms i experimentant sensacions a sobre la bici.Patia perquè ahir vaig tornar a jugar a pàdel,i tenia el mal record de la setmana passada,no podia amb la meva ànima.Avui però,tot ha sigut diferent,i m'he trobat com feia mesos no em trobava.Em notava àgil,pujava i baixava pinyons i disfrutava,podia fer el que volgués que les cames m' acompanyaven,amb potència i cadència....com difruto a sobre la bici quan em noto bé!
He arribat a casa quasi a les 6 i quasi fosc,content, i amb ganes de més guerra.I ho he celebrat amb una nova sessió de bodypump,castigant les cames i el cos en general.Demà descans!

ja era hora que s'allargués el dia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada