01 de gener 2013

Un no parar d'última setmana d'any...

Ja està, ja hem deixat enrera el 2012 i comença el 2013, un any que li tinc moltes ganes i que espero començar-lo almenys tal com he acabat aquest: corrent i disfrutant. I déu n'hi do amb aquesta última setmana d'any, realment ha sigut un no parar, i al final he acumulat 67km corrent en 7 dies, sumant entrenaments i tres curses.
        La setmana passada ja va tenir un bon començament, era el dia 24, i ens vam ajuntar en Jordi Martinez, Marc Vilaregut, l'Àngel Serrat i en Jordi Checa, per fer una sortida per muntanya per la zona de la Grevolosa, Serra dels LLancers i Cabrera. Ens van sortir 21km i uns 900 de desnivell +, vam anar a un ritme d'anar fent, disfrutant molt de l'entorn i de les vistes, realment vivim en una zona ideal per disfrutar corrent per muntanya. I per acabar bé la sortida, què millor que un bon esmorzar. Vam acabar a Cantonigros fent un bon pa amb tomàquet amb truita i cansalada.
       
         El dia 26, Sant Esteve, tocava cumplir amb la ja tradicional cronoescalada a Bellmunt, la cursa de Na'Dalt. Aquest any no estava tant motivat per fer-la, però al final em vaig inscriure el mateix dia. Del recorregut havien fet una petita modificació, i aquest any passàvem per una zona de roques que et feia sentir com una autèntica cabra. Al final vaig fer un temps de 32'59'', acabant en la posició 25, i és que tot i que per mi és un bon temps, hi ha molt nivell....
Després d'un parell de dies suaus, el dissabte 30, amb en Marc Vilaregut vam anar fins a les Planes d'Hostoles. Allà feien la segona edició d'una Sant Silvestre de muntanya de 10km. En Marc ja l'havia fet l'any passat i me'n havia parlat molt bé. Allà ens vam trobar l'Anna Macià, que aconseguiria la primera posició femenina. Pel que fa a mi, vaig aconseguir acabar en la 10ena posició, en Marc va acabar el 56. El recorregut tenia uns primers 4 kms de pujada constant, combinant pistes amb zones de corriols, i en general em vaig trobar prou bé. Després començaria una zona de baixada, primer més tècnica i per corriols i després per pista, on un altre cop vaig trobar a faltar més velocitat a les cames. És el que més hauré de treballar. La part final de la cursa tenia un parell de pujadetes prou dures, on vaig aconseguir posar-me en la novena posició, però que la vaig perdre a la part final, durant la baixada final al poble em va tornar el corredor que havia adelantat i vaig acabar en aquesta 10ena posició. Una bona cursa, per repetir-la l'any que ve.
I ja només quedava competir el dia 31, ara si última cursa de l'any, i vaig triar la Sant Silvestre de Taradell, 8'8km de muntanya on es pujava fins l'Enclusa. Ens vam ajuntar en Joan Escarrabill, en Marc Camara i en Dani Barranco, corrent una mica disfressats per l'ocasió: perruca, plumes d'indis, gorro d'arlequi i una màscara. En fi, molt bon ambient a Taradell i molta gent disfressada, alguns de molt originals. En quant a la cursa, vaig acabar el 4art, tot i notar-me bastant pesat de cames. Va guanyar en Manel Amor. Jo, durant la pujada a l'enclusa vaig atrapar en Nil Gurt, que anava segon, i després ens va atrapar en Bernat Mora, vam començar la baixada junts, però quan va tocar córrer per pista no els vaig poder seguir.
I avui ja estem a 2013, de moment el primer que tocarà fer serà recuperar el pes que tenia fa un parell de mesos. Aquest final d'any m'he descuidat una mica i m'he engreixat, però espero que mica en mica torni a posar-me més finet, de moment la motivació sembla que la tinc, i si més no començo l'any sense estar lesionat, que mentalment sempre ajuda. Ara farà un any que començava lesionat, la cintilla iliotibial va dir prou i vaig estar unes quantes setmanes ko. Ara sembla que he arpès a combinar bons entrenaments amb dies de recuperació, i a escoltar una mica el cos, a veure si continuem pel bon cami.

BON ANY 2013!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada