02 de gener 2012

Acabant l'any competint: duatló de Cabrils, 36è d'uns 300 participants.


Aquest dissabte 31 vaig celebrar la meva particular Sant Silvestre, participant a la duató de Cabrils, inèdita per mi, i que em va servir per acomiadar un any en general força bò a nivell esportiu.


Afrontava la duatló amb la incògnita de com em trobaria pedalant amb la btt, ja que aquest desembre ha estat molt dolent a nivell ciclista, on tant sols havia pogut fer un màxim d'un entrenament setmanal de bici, i no sabia com reaccionarien les cames. La prova començava amb un tram de 5 km corrent, primer de forta pujada i després de baixada. Tot i l'accelerada inicial, que sempre em deixa tant asfixiat, mica en mica em vaig anar recuperant a mesura que creixia el desnivell, i vaig acabar el 35è temps parcial després d'una forta baixada per arribar a boxes. El tram btt, amb molta pista i molt rodador, ideal per gent de carretera, només amb un parell de trams finals més tècnics abans d'acabar. Creia que em trobaria més malament, tot i que en les pujades he trobat a faltar més cadència de cames, i no he recuperat les posicions que creia podia recuperar. Després de l'última transició, ja només quedaven 3 km corrent, això si, primer de forta pujada, on he començat a notar una mica de rampes als abductors, i amb una baixada final molt ràpida i una mica tècnica on he baixat, com diria en Xic, " estil senglar", i he adelant a quatre corredors.


I aquesta setmana, aprofitant que tinc vacances, entrenaments més llargs i durs, seguint les pautes d'en Jordi Alsina (déu n'hi do!!), i encarant amb ganes el 2012.


Pròxima parada: cursa dels 2 turons de Moià, el 15 de gener.


més de 3oo bicis alineades feien el seu goig...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada