22 de febrer 2011

....ja torno a ser jo!!!


Ara si que ja puc dir que sembla que s'han acabat aquestes setmanes tant dolentes, i és que des del 19 de desembre, Mitja de Vic, que no aixecava cap. He pogut encadenar bons entrenaments, sortint 4 dels últims 5 dies i anant clarament de menys a més, recuperant el meu pes i mentalment molt motivat. Que duri!
Fent un petit resum d'aquests entrenaments...
DIVENDRES: sortint a córrer altre cop per la zona del castell de Torelló, aquest cop arribant al Serrat Alt, encara anava una mica pesat i amb bastanta tos al principi que em dificultava la respiració: 10'7km.
DIUMENGE: sortida amb la btt, surto molt tard(11h) perquè plovia i no tenia ganes de mullar-me, tenia ganes de rodar i vaig fins la zona de Vilalleons, Sant Julià...48km molt suaus però prou bé després de només haver pedalat un dia en tres setmanes.
DILLUNS: a última hora surto a córrer pels carrers de Torelló, noto que les cames van molt lleugeres i m'animo a fer tres sèries de 800mts a bon ritme, 11km i amb ganes de córrer més però prefereixo no fer més km d'asfalt.
DIMARTS: agafo la btt i m'animo a fer una escapadeta fins a Bellmunt, faig una petita aproximació passant pel Vora Ges, i començo a pujar les primeres rampes sense tenir molt clar si apretar o pujar més tranquil. Com que les sensacions eren bones, m'he anat motivant i augmentant el ritme fins arribar a dalt amb una miqueta més de 36'. Molt content perquè creia que pujaria pitjor... a veure si aquest descans forçat m'haurà anat bé i tot!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada