27 de juny 2010

Una setmaneta de "com no ha d'alimentar-se un esportista".

Ahir es van acabar cinc dies de vacances en familia, per terres valencianes, uns dies que han anat molt bé per desconnectar de tot, i on la meva dieta s'ha vist "modificada" una miqueta...Aquests dies no han faltat tot tipus de tapes, cervesa per acompanyar-les, paella, fideuà (que bona que estava!!), gelats tamany XXL, vi negre i blanc per acompanyar els àpats...ufff, quins sacrificis que he fet!!!ja,ja. La veritat és que uns dies menjant tot el que et vingui de gust es posa molt bé, ja vigilo la resta de l'any. Ahir a l'arribar em vaig pesar per morbo, i vaig veure com havia augmentat en 1'5kg el meu pes, que segur que me'l trec ràpid. I per descomptat, tota la setmana sense fer cap activitat física, vaig estar temptat d'emportar-me les sabates de córrer però al final res de res, descans total.

I aquest matí tenia pensat de sortir a pedalar una miqueta, però com que no tenia gaire temps ni ganes, al final he sortit a córrer. Tot i començar a trotar amb molt poques ganes i amb molt mal de cames, al final encara m'he animat i m'ha sortit una bona volta passant per Sant Pere i Sant Vicenç sumant 11'5km. Aquest setmana a tornar a entrenar amb ganes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada