16 de juny 2010

Corrent i pedalant

Dos dies més sortint a entrenar, ahi corrent i avui pedalant, continuant trobant-me molt bé de cames. Ahir em vaig escapar a córrer, i a diferència de la setmana passada on vaig anar buscant molt desnivell, ahir volia fer més km planers i la ruta em va portar a fer una volteta de molta pista amb "tobogans", i que em va deixar molt bones sensacions pel ritme elevat que portava. Primer vaig enfilar cap a Quatre camins, després vorejar l'eix Vic-Olot, i baixar fins arribar quasi a Sant Pere tornant pel vora Ges. Em van sortir 11'8kms en 55'.
I avui, sortida molt light de btt, tenia les cames una mica cansades d'ahir i he sortit a pedalar just després de dinar, no tenia ni l'estómac ni les ganes d'apretar.He difrutat fent una ruta molt planera cap a Roda, Manlleu, direcció el pont de la Gleva passant pel costat del riu, on he hagut de girar perquè estava tot inundat, i cap a Torelló fent una petita sèrie al final per justificar una mica la dutxa final. He acabat fent 33km en 1h33'.
un tram aquàtic abans d'arribar al pont de la Gleva, que m'ha obligat a girar....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada