29 de desembre 2009

Cremant torrons i pensant en la Duatló de Folgueroles


Després d'una setmana passada molt dolenta per culpa del temps,on només vaig anar un parell de dies al gimnàs(spinning,elíptica...),i amb les festes de Nadal pel mig,mica en mica tornem a l'activitat.Diumenge vaig sortir una estoneta,just per treure'm el mono ja que feia setmana i mitja que no pedalava.Com que havia plogut molt i tampoc volia enfangar-me molt,vaig resseguir l'eix Vic-Olot tot per pista,fins arribar després a Sant Andreu de la Vola.Tornada per l'antiga carretera,tenia ganes de rodar,i arribant a Sant Pere em desvio per pujar direcció Bellmunt per Pedroses per veure què tal.Quan arribo a la carretera asfaltada no pujo,sino que baixo cap a casa,i és que no tenia el cos per gaires alegries,realment es nota la dieta hipercalòrica d'aquests dies...Al final em van sortir 43kms i 970 mts de desnivell acumulat en 2h 20'.

I avui dimarts,ja era hora,sortida corrent bastant suau,no hi havia tornat des de la Mitja Marató i encara m'he trobat prou bé.Han sigut 11'5kms combinat asfalt i camins(que és el que em convé),arribant a l'ermita de Lourdes i amb una temperatura ideal.

I ara toca anar pensant en la duatló de Folgueroles,que es disputa el dia 10 de gener.Serà la meva estrena,si no hi ha res de nou, en duatlons i la veritat que no hauré fet cap entrenament específic,però el meu objectiu serà disfrutar i veure quines sensacions tinc.Ara m'escaparé algun dia a fer el tram de btt perquè tinc el track pel gps,a veurè què tal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada