07 d’octubre 2009

Dies de descans,i avui analitzant com carai pedalo....

La setmana passada vaig tornar anar al fisio,aquest cop a Vic,amb l'ex nedador Marc Capdevila,que està al CN Vic,perquè em fes una repassada ja que tot i no tenir dolor,notava que els genolls no acabaven d'anar bé.Em va confirmar lo de la tendinitis,tot i que lleu,i em va recomanar tres dies de gel i antiinflamatoris(que vaig complir)i a partir d'aquesta setmana començar suaument amb bici elíptica i tonificar les cames,i a partir d'avui altre cop bici,suaument,i suposo que de cara al cap de setmana intentaré tornar a córrer tot i estar una mica acollonit.
Una altre de les coses que m'estic fixant és en la meva posició a sobre la bici,ja que en Julià(que per cert avui s'ha tallat un tendó de la mà i haurà d'estar un mes ko....ànims!!)em va dir que tirava els genolls endins,sobretot l'esquerra,i potser això també m'afecta.Avui he pedalat cap a Sant Pere i he pujat un tram de Bellmunt,per Pedroses,i no he parat de mirar-me les cames,vigilant de pedalar recte tota l'estona.També m'he estat mirant l'alçada del seient,que segons la fòrmula que hi ha per calcular-la,vaig una mica alt.L'he baixat,pujat,baixat....però m'he quedat igual.Quan el baixo no trobo un bon cop de pedal,potser hauria de tenir paciència,però de moment em centraré més en com pedalo i no en l'alçada del seient.Pels volts de Sant Pere m'he trobat l'Ernest Riu,i hem anat junts una estona.Ara està centrat en duatlons i segueix el calendari de les duatlons de terra endins ,i diumenge va fer la de Nuria.

Al final he arribat a casa amb 38kms,una mica estranys per tot en el que m'anava fixant,i potser he apretat una mica massa,la intenció només era rodar una miqueta.....però és que al final sempre m'acabo motivant!!!


últimament no paro d'estirar i estirar.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada