15 d’octubre 2009

Això s'acosta!!

Ara si que puc dir que estem a la recta final,i és que esperem que neixi l'Adrià pel 25 d'octubre.Mentalitzat que al principi serà molt dur,amb poc temps,aquest dilluns vaig fer una sortida llargueta conscient que durant una temporada hauré de fer petites escapades.
La ruta em va portar fins a Cantonigros,pujant pel cami ral,i des d'aqui cap al coll de can Bach,passant pel cami dels enamorats.Aquest camí,que fins ara era un corriol molt xulo,estretet,l'han convertit en part en una pista ampla,no sé perquè,però ha perdut una mica el seu encant i a sobre s'ha transformat en un fangar dels guapos.

el camí dels enamorats,ben enfangat.

el Pla d'Aiats,des de can Bach

Després de creuar la carretera que va a Rupit vaig donar la clàssica volta per darrera Cabrera,trobant-me encara(una mica porcs!) les marques de la cursa Artec,que havien fet diumenge i que només pensar els kms i el desnivell(110kms,4000mts desnivell.....),ja em vé mal.Vaig arribar al collet Vidrier,i des d'aqui vaig seguir tota un colla de corriols que vaig aprendre el dia de la Marathon Vall del Ges,molt emboscats,sort que duia el track al gps,fins anar a espetegar a sota Sant Andreu de la Vola.Pujadeta fins creuar la carretera,i seguir fins arribar a la casa de la Vinyeta,fent un petit eslalom entre vaques,que tot i que sembli estrany no em fan gens de gràcia.Vaig arribar fins a Sant Pere i cap a Roda,després de 4h30'',per fer 58kms i 1245mts de desnivell. I ara res, toca anar esperant,sortir aprop de casa i ben atent al mòbil....

torna la tardor...i el fang!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada