22 de juny 2009

Ruta frustrada

Doncs si que m'he quedat una mica frustrat perquè he hagut de canviar el que volia fer.La meva intenció era anar fins al castell de Milany passant per Bellmunt,i tornar després per la font tornadissa,baixant fins al coll de Bracons.Però avui era un dia d'aquells en que les coses es compliquen.Si que he començat anant direcció Bellmunt,pujant anar fent,que la ruta era llarga,i després de baixar fins a Vidrà m'enfilava direcció Milany.El problema ha estat que volia pujar-hi per un camí diferent al que sabia(per la pista que passa pel Barretó i la casa de Milany),i portava el track al gps d'un camí que s'ha de fer....a peu!La cosa s'ha complicat ràpidament,m'he mig perdut,i quan tornava enrera per un baixada molt dreta i amb molta pedra,he saltat per davant.No recordo l'última vegada que havia caigut així,però sort que anava parat i la cosa s'ha quedat amb l'ensurt i una bona esgarrinxada a la cama esquerra.He fet una avaluació dels danys,i tenia el seient mig doblat(l'he pogut adreçar) i dos raids de la roda del davant doblats.He agafat un cabreig important,sobretot per lo patós que em notava avui,i he canviat de plans.Com que la roda del davant anava ben de tort,però jo tenia ganes de marxa,he fet marxa enrera fins Vidrà i m'he passat a l'asfalt.Pujant tot passant per Ciuret i arribant a Collfred per baixar a la Vall d'en Bas.Podia haver tornat per Falgars,però al final ha guanyat Bracons,que l'hi estic agafant la mida.He començat a pujar i pujar,fins coronar Bracons després dels 7kms que fa i 39',una mica millor que l'últim cop.A partir d'aqui avall fins Sant Pere i pel dret fins a Roda.
Al final 95kms,2450 mts de desnivell acumulats,136 pulsacions de mitja i 4936 calories gastades.El pròxim dia que torni a Milany,pel camí de sempre!!

1. Ara si que estic flipant!!! bicicleta xafada, la cama malmesa, la moral per terra, i encara tens la força de voluntat de pujar fins Collfred, baixar cap la vall i pujar per Bracons. De quin planeta ets tu?

2. la veritat és que quan hi han ganes de pedalar,has d'estar molt fotut per tirar enrera...o estar ben sonat!!(per cert,he portat la roda a la botiga de sota casa i la cosa ha acabat amb dos raids canviats i ja està)