28 de juny 2009

Seguint el track de la pedalada de les Guilleries

Després d'uns quants dies sortint sense seguir cap ruta concreta amb el gps,avui he tornat a fer-lo servir(quin gran invent!!) i he fet la pedalada de les guilleries,que es va fer a Sant Julià el 7 de juny,el dia de la meva monumental pájara a la Marathon Vall del Ges.He seguit el track penjat a Wikiloc per la gent de Ratafiateam,que per cert són a totes les pedalades,i l'he fet sortint de Roda.La ruta eren 51kms(75kms totals desde Roda i 1800mts de desnivell) i és dels recorreguts més xulos que he fet,amb molt de corriol divertit,apart de ser bastant tècnic en bastants trams(i algun havent d'empènyer la bici).Després de sortir de Sant Julià ja anaves cara amunt,amb molta pedra,i baixaves direcció la Cantina,a sota l'eix transversal,tot per camins que no coneixia i que eren ideals per aquesta època de l'any,amb molta ombra i bastant sensació d'humitat.Després t'enfilaves fins arribar a Viladrau,i després de passar pel club de Polo,començava el pitjor tram,amb molta pujada i alguna zona amb molta pedra solta i molt dreta,arribant a costar de mantenir la pedalada i no caure.Arribant a un petit coll baixaves i sorties a la carretera de Seva a Viladrau,per enfilar-te i arribar al castell de Taradell.Quan pensava que ja aniria cara avall,més pujada fins arribar a sobre l'enclusa,i tornar a baixar per molts camins verges per mi,divertídissims,i cap a la carena i Sant Julià.
M'he divertit molt a sobre la bici(tot i anar sol...),i a més em trobo amb la sensació de tenir molt fondo,he arribat molt sencer.Deu ser que últimament menjo més quan surto,he après la lliçó de no esperar a tenir gana per menjar.Avui han caigut tres barretes,un plàtan,fruits secs...i es nota!!

un dels pitjors trams,a sobre el club de polo de Viladrau

els efectes de passar per corriols estrets,ple d'esgarrinxades