15 d’abril 2009

s.o.s.:la balança es dispara!!

Després de setmana santa i de tres setmanes on per culpa del mal temps no he sortit gaire,vaig cometre l'error de pesar-me,i la balança em va notificar el que ja notava:quasi 2kg de més!!!La veritat és que a la que em descuido sóc capaç de lo pitjor....
Encara amb la imatge grabada del meu nou pes,ahir vaig sortir a per totes,el temps era de conya i no ho volia desaprofitar,amb la primavera que portem s'han d'aprofitar al màxim els dies com el d'ahir.Avui he seguit una ruta que tenien penjada la gent de ratafiateam i que m'ha fet passar per Folgueroles,pujar fins al coll de Collsameda i baixar fins a la carretera que va cap a Vilanova.Aqui s'agafa un corriol,al principi amb moltes arrels,i que després alterna baixades amb alguna rampa dura,i amb un terreny una mica traidor,una sorra que fa que et patinin les rodes i perdis tracció al pujar.Després de travessar Vilanova de Sau,un primer tram de pista pavimentada i després una part de camins molt enfangada i malmesa per les roderes de 4X4 i petjades d'ovelles,i després pista més bona fins a dalt el coll de romagats.Aquí he pujat a sac.Després hauria d'haver anat direcció Puiglagulla,però he retallat i he anat cara avall amb el vent a favor i traient el fetge per la boca(és un dir..)fins a Roda.Al final m'han sortit 48kms en 3h7',150 pulsacions de mitja.

passant sota els cingles de Vilanova de Sau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada