22 d’abril 2009

pujant a la font Pomereta....uffff!!!!

Doncs la veritat és que he redescobert una pujada que havia fet feia més d'una dècada,i que no tenia el record de que fos tan dura.I de fet m'ha sortit una tirada bastant llarga,66kms,arribant a la font Pomereta,per la zona de Collformic-Sant Segimon.He fet una aproximació clàssica passant per Sant Julià,la Carena,Puiglagulla...i abans d'arribar a la Roca de Taradell una pista que baixa a l'esquerra m'ha portat a peu de port.Com que no m'ho coneixia,ni desnivells ni kms,volia pujar tranquil,a un ritme suau...però tela amb la pujadeta!!!Crec que més o menys són uns 6kms per salvar un desnivell de 550mts,o sigui que ja està tot dit.Apart dels desnivells en si,el camí està ple de xargalls,pedretes soltes,amb un principi bastant moll que s'agafava molt a la roda dificultant la pujada.Tot i volguè pujar a un ritme tranquil,en alguna zona quedava literalment parat,amb risc de caure de costat,i amb el comptaquilòmetres marcant uns 4/5kms/h.....Tampoc és que tingués el meu dia,però crec serà una pujada que farés de tant en tant,és d'aquelles que les hi agafes ganes.L'últim km planeja una miqueta,fins arribar a la font,a quasi 1200mts d'alçada,i des d'aqui es podria continuar pujant fins a Sant Segimon.Jo he fet mitja volta i he torna perel Brull,Seva,Vic i cap a Roda.
Al final 66kms,17kms de mitja,uns 12oomts de desnivell positiu i 156 ppm.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada