18 de febrer 2009

Tot i que ahir vaig fer una bona tirada,avui he tornat a agafar la bici i he fet 43kms.O sigui,que amb dos dies he sumat 113kms de btt...déu n'hi do!He enfilat cap a Cantoni,en una dia radiant i amb una temperatura que m'ha fet suar com feia temps ,i que ha fet que m'acabés tot el bidó d'isostar.Això si,carregadíssim de quàdriceps que ha fet que patís una mica en les últimes rampes de Cantoni.
Després he fet una baixada ràpida cap a l´Esquirol i he enfilat fins a la Cavorca,baixant fins a Sant Pere i agraint de no trobar el fang de fa uns dies,em sembla increïble com s'ha assecat tot,fins i tot he arribat a casa amb un ditet de pols a la bici.M'estic acostumant a rodar en sec i quan torni a ploure...espero que tardi,ara ja tenim els pantans plens!
Ara tres dies de descans de bici,i diumenge tirada llarga.

A la Cavorca,amb la meva ombra de testimoni

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada