05 de febrer 2009

DE 42 en 42


La casualitat ha volgut que avui tornés a sumar la xifra exacta de km.a sobre la bici que ahir,42,i m'he imaginat com estaria ara en cas que fos un corredor de fons i no un ciclista:tirat a casa amb un suero enxufat al braç i agafant la baixa laboral per incapacitat física total,dues maratons seguides deuen ser una cosa díficil d'imaginar(i suportar).


Avui he anat fins a Folgueroles i allà he fet una part del circuit de btt que van fer a la duatló de principis d'any,amb un terreny encara molt enfangat que t' obligava a fer malabarismes per no caure lateralment i on patinaves si apretaves massa......no vull ni pensar amb el que es van trobar l' 11 de gener,cinc dies després de la nevada!Després de sortir d'aquesta zona he fet una horeta per pistes més bones i així anar sumant quilòmetres.


He acabat el dia anant al gimnàs i fent una classe de bodypump,cada dia disfruto més i mica en mica vaig afegint pes en tots els exercicis.Ara mateix estic mort!


Ara venen dos dies on vull descansar,s'ha d'aprendre a escoltar el cos i ara mateix m'està dient que em relaxi una miqueta...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada