17 de febrer 2009

Ja ensumo la primavera!

Doncs si,la veritat és que ja porto uns dies en què estic notant que el temps ja canvia,
surto a pedalar a la tarda i el solet fa que tingui ganes de treure'm roba,em molesta tot,i això és
síntoma que l'hivern s'acaba.No vull pecar d'optimista,però crec que,apart d'alguna glaçada
nocturna,ja podem dir que hem finiquitat l'hivern....i s'agraeix!
Després d'un cap de setmana en blanc(hi havia coses que valien més la pena.....i tant que si!!!),i després d'un dilluns on vaig estar cap a una hora al simulador d'escales i amb la meva obligada classe de bodyump(on per cert cada dia rendeixo més),avui he rodat 70kms per la zona de Folgueroles on dono voltes a un circuit de 4kms de pistes.Avui si que estava el terreny tot sec i,literalment....volava!!M'he trobat amb molta agilitat i cadència a les cames,em sembla que si no s'hagués fosc podria haver fet 100kms ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada