21 d’octubre 2012

Duatló del Bandoler 2012: 2h29'12'', 15è classificat.

Tot i les pèssimes previsions meteorológiques que, francament, em feien pensar que avui no hi hauria duatló a Taradell, al final si que s'ha pogut disputar i amb un temps més que acceptable: molta aigua a tot arreu, això si, però amb una bona temperatura i només amb una mica de pluja durant la primera part del tram btt. En quant a la meva cursa, avui no m'he acabat de trobar còmode enlloc, ni corrent ni pedalant.
            
           Al primer tram de córrer, d'uns 10km, anava bastant feixuc, em notava pesat i poc àgil. Hem pujat fins l'Enclusa, passant pel castell de Taradell, un terreny dur i quasi sempre cara amunt, i després ja venia la baixada altre cop fins a Taradell, amb una primera part més tècnica que després es convertia en pistera, on he trobat a faltar un punt de velocitat...s'haurà de millorar!!
      
        Després ja venia la btt. Dimarts vaig fer un reconeixement del que va ser el recorregut del 2011, però aquest any l'havien canviat una mica, sobretot la part central. En general molt més tècnic, que sumat a l'aigua i el fang de tot arreu el feia molt dur i exigent, confesso que he patit bastant! He tingut un parell de caigudes/patinades sense importància, suposo que com molts altres corredors, i un soroll de la roda del davant tocant el disc del fre m'ha acompanyat tota l'estona, i la veritat és que m'ha posat bastant nerviós. Al final he arribat a la zona de transició havent perdut tres llocs respecte el primer tram. I ja només faltaven els 2km finals a peu, on he mantingut un petit "duel" amb en Jordi Font del Triatló Lluçanès. Ell m'havia adelantat a la part final de la btt, i jo l'he atrapat quan hem començat a córrer, en una primera zona de pujada. Però després tornàvem a baixar i ens endinsàvem pels carrers de Taradell, primer amb molta baixada per una zona d'asfalt, on el Garmin em marcava que corriem a 3'25''/3'30, i jo no hi estic gaire acostumar a anar aquests ritmes. Quan faltàven uns 300mts per l'arribada i amb un carrer que picava amunt, he vist clar que no l'hi podria disputar el lloc, arribant al final amb aquesta 15ena posició.
                                                    Francesc Freixer, Gabriel Crosas Salvans i Marc Clapés, el podi d'avui.
    
    En general content del resultat final, potser esperava més del primer tram de córrer, tot i haver marcat el 12è temps parcial, i conscient que m'he de posar les piles amb la btt, que aquest 2012 l'he tingut una mica abandonada i veig que em falten hores i tècnica a l'hora de pedalar. I ara suposo que la setmana que ve aniré a  la duatló de Tona, l'any passat no la  vaig fer i si no hi ha res de nou allà estarem.
   
    Ah! I atenció a la duatló de Taradell del 2013, que sembla que promet! Ja vaig veure la pàgina de la federació catalana de triatló, tot repassant el calendari del 2013, que a la de Taradell li deien duatló "d'alta muntanya". Jo no ho acabava d'entendre, però avui parlant amb en Marc Clapés ja m'ho ha aclarit: l'any que vé es pujarà al Matagalls, fent la zona de transició a la Font Pomereta. O sigui  que l'any que vé, la duatló de Taradell marcada amb vermell al calendari!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada