12 de febrer 2012

Duatló de Granollers, Circuit de Catalunya: som un equip!!!

Per fi, després que a finals d'any decidíssim córrer amb el Club Atlètic Torelló, avui he corregut una duatló amb la sensació de pertànyer a un autèntic equip. Per mi ha estat un dia molt especial: debut amb el CA Torelló, primera duatló de carretera, hem estrenat les noves equipacions, primera cursa com a federat per la federació catalana de Triatló, primera cursa del 2012 i, sobretot, tornant a competir després de la lesió que m'havia ensorrat una mica mentalment, i que ara si que per fi, sembla que ja és història.

Hem quedat tots a Roda per sortir, i amb en J. Padrós, en Xic, Marc Vilaregut, Marc Cámara, Joan Escarrabill, marxàvem cap al Circuit de Catalunya, amb un fred de nassos i fins i tot amb un petita (molt petita) enfarinada per la zona de Granollers( que si, Xic i cia, havia nevat!!!).

Avui sabia que patiria per molts motius, sobretot perquè jo sóc més de muntanya, però també perquè la duatló seria molt explosiva ( 5km-19bici-2,5km) i portava pocs entrenos de calitat. I així ha estat. Després de deixar les coses als boxes, una mica d'escalfament corrent, massa poc, i ha esperar la sortida. Arrencada de la duatló, i a patir!! El primer tram corrent era una volta al circuit, amb un terreny una mica trenca-cames, i que m'ha posat al meu lloc, veient com les cames no donàven més de si i arribant al box amb el cor que em sortia per la boca. Tocava la bici, i donar quatre voltes al circuit. Res a veure amb les duatlons de muntanya, on de seguida et vas quedant sol i és molt estrany veure grupets de corredors junts. Aqui no, tothom buscant un bon grup, xupant roda, i corrent molt i molt. En general he patit pedalant, però veia que als repetxons guanyava posicions amb relativa facilitat, però que al tornar a baixar de seguida era impossible de treure res de positiu. Cap al final de la tercera volta he enllaçat amb en Jordi Padrós, i pràcticament hem arribat junts altre vegada a boxes. I faltava la part final: 2,5km corrent i que m'han posat en estat d'alerta pels bessons, amenaçant amb rampes, i acabant de donar-ho tot creuant l'arribada quasi amb el mateix temps jo i en J. Padrós. A destacar la gran actuació d'en Xic, 21è de la general i que està pletòric, decisiu al col.locar el CA Torelló 10è de la classificació per equips.

En definitiva, content per tot plegat, i amb ganes de tornar als entrenos per preparar el següent objectiu, la duatló de muntanya de Centelles, estaré al meu terreny i espero fer una bona cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada