27 de març 2011

Classificació final del circuit de duatlons de Terra Endins: al final 6è.

Dues setmanes després de la duatló de Centelles, última del total de deu curses que tenia el circuit, han sortit publicades totes les classificacions finals, i m'ha fet gràcia veure com he quedat en la sisena posició masculina. El fet de que si no havies participat en almenys 6 de les 10 proves, no podies puntuar a la classificació final, ha fet que quedés tant endavant. Jo n'he fet 8 de 10, no vaig fer la de Taradell ni la de Puig-Reig, i aquest és el resultat final:

I ahir vaig estar fent un repàs a totes les meves classificacions de les duatlons, i aquestes són els meus resultats, tenint en compte el nombre de corredors acabats:


*Sant Feliu Sasserra: 21 de 91. *Bellmunt: 28 de 224.*Voltreganès: 16 de 110. *Tona: 16 de 140. *Viladrau: 23 de 248. *Prats: 15 de 79. *Folgueroles: 28 de 152. *Centelles: 12 de 96.

Apart de córrer les duatlons, també he fet un parell de mitges maratons, concretament la de Roda, 1h31'00, i la segona Eco Mitja marató de Vic, 1h27'37. Ara no tinc molt clar en què centrar-me, però segur que participaré en alguna cursa de muntanya, un terreny on estic disfrutant molt entrenant. I la primera serà el 10 d'abril a Taradell, concretament a la "cursa dels gitanos", de 22km, a veure què tal!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada