01 d’abril 2012

Cursa del Roc Gros, 20è classificat: dia per oblidar!!

en Jordi Alsina, al graó més alt del podi.
Primer de tot felicitar a tota l'organització de la Cursa del Roc Gros: un recorregut molt xulo, molt ben marcat, amb uns bons avituallaments i uns bons obsequis (la pizza ja l'estic digerint!!), i fòrça dura, sobretot la pujada a les antenes, que avui m'ha matat. Espero que sigui una cursa amb continuitat.

I pel que fa a mi...dels dies que pitjor he acabat una cursa, totalment desfondat i uns últims km patètits, perdent molts llocs i sense fòrça a les cames. Tota la setmana patint pel meu genoll, tocat encara per la mitja marató del Congost, i avui no m'ha donat cap problema, avui no he anat bé i no hi han excuses. Potser també pot ser que he encadenat moltes curses, i des del 26 de febrer fins avui, han caigut tres mitges maratons de muntanya i una duatló....potser massa en molt poc temps, no tinc el cos acostumat a competir tant.

Tot i això, la cursa havia començat prou bé i durant els primers km anava bastant còmode, ajuntant-nos un grupet d'uns 5 corredors, que ocupàvem del 9 al 13è lloc. Anàvem alternant posicions, fins que ha arribat la mare de totes les pujades...es pujava a les antenes de Collsuspina, un tram quasi vertical i que a més era cronometrat i amb premi pel més ràpid( en Jordi Alsina!), i jo me les prometia molt felices i pensava que podria guanyar algun lloc. Res més lluny de la realitat. De seguida he vist que no anava, i amb prou feines podia pujar caminant, la calor apretava i mica en mica anava perdent gas. Al final he arribat a dalt, i tocava planejar i fer la forta baixada, tram que coneixia perquè es fa a la duatló de Centelles. Aqui ja no anava i poc a poc se m'han anat acostant corredors que m'han anat passant sense opció de seguir-los. He passat d'anar el 13è a 14è....15è...16è...Per arrodonir-ho els km finals fins als Hostalets eren per pista...se m'han fet eterns! Encara he perdut 3 o 4 llocs més per acabar en la 20ena posició, tampoc està tant malament però sincerament m'esperava estar una mica més amunt.

I a destacar la nombrosa participació del club Atlètic Torelló, encapçalada per en Jordi Alsina, el flamant guanyador, i que en conjunt hem estat tots bastant endavant a la classificació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada