04 de març 2012

2ona Cursa del Gitanos, 12è classificat: pel bon cami!!

Després d'una migdiada d'escàndol, i amb les cames molt castigades, quatre ratlles per comentar la meva participació a la 2ona Cursa dels Gitanos de Taradell, de quasi 23km i una mica més de 700 mts de desnivell +.

Amb molta boira i bastant fred, ens hem trobat amb en Marc Vilaregut a la sortida de la cursa, com a únics representants del Club Atlètic Torelló, ell s'ha decantat pel recorregut de 10km, acabant 17è, i jo pel llarg acabant en aquesta 12ena posició. Comparant la primera i la segona edició, aquest any hi ha hagut molta més participació i més nivell, i si l'any passat vaig acabar 10è i aquest 12è, no he fet un pas enrera, al contrari, he corregut molt més ràpid i he acabat contentíssim de com m'he trobat. Fent una ullada a les dades del Garmin, el recorregut ha sigut pràcticament calcat, amb una petita variació al principi i crec que al final, però amb totes les pujades dures que es repetien. I en quant al ritme, l'any passat vaig marcar un ritme mig de 5'36''km, i aquest any he acabat a 5'04'' km.

I el recorregut, molt trenca-cames, jo potser disfruto més quan trobo una pujada dura i llarga, on puc agafar millor el ritme, i avui era puja molt i baixar més. Això si, molt content del trams de pujada perquè em notava molt ràpid, fins i tot en els trams de baixada anava prou bé, sembla que mica en mica vaig millorant el tema velocitat. Llàstima del lloc que he perdut en els mts finals, un corredor que el tenia enganxat des de feia bastants km i que per velocitat al final m'ha superat.

I ara tocar recuperar-se, i veure com arribo a la meva primera participació a la Mitja Marató del Congost, amb 1900 de desnivell+, Em fa una mica de respecte, però intentarem fer una bona cursa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada