11 d’abril 2011

Corrent a la " cursa dels gitanos".

Ahir vaig participar en la primera edició de la " cursa dels gitanos", a Taradell, la primera cursa que faig corrent per muntanya, i la veritat és que m'ho vaig passar molt bé i vaig disfrutar molt del recorregut, potser massa trenca-cames. Jo disfruto molt pujant però prefereixo que siguin pujades més llargues, avui era un constant puja i baixa que a mi em destrempa bastant. La cursa tenia dos opcions,la curta de 10 km i la llarga de 22. Jo vaig triar la llarga, tot i que no sabia si acabaria massa cansat, no acostumo a fer mai tirades tant llargues, tot i que la setmana passada en fés 21 pujant fins a Bellmunt. Primer vam sortir els de la llarga, i de seguida es va anar estirant el grup. Jo vaig sortir prou bé, perquè aquest cop si que vaig fer un bon escalfament i les cames em van respondre. De seguida, però, van començar els problemes a l'hora de seguir les cintes del recorregut. Tot i que durant el "briefing" ens van dir que estava molt ben marcat, hi havien molts punts on costava veure el cami. De fet, jo em vaig perdre en un punt, i vaig tenir molts dubtes en molts d'altres. Fins i tot, al km 13, més o menys, ens vam anar reagrupant tot de corredors que no trobàvem cintes, agrupant-nos un total d'uns 15, sort que hi havia molt bon humor i vam seguir pel cami correcte. Crec que aquest seria un punt que es podria millorar. En quant a les meves sensacions, dir que em passa una mica com amb la btt, bona part del que guanyo pujant, ho perdo baixant...ahir em notava que tenia la punta de velocitat molt baixa, i tot i adelantar molta gent pujant, molts d'ells m'atrapaven baixant, les pujades no eren prou llargues per agafar un bon avantatge. Al final vaig fer els 22km en 2h4', i no sé ben bé la posició que vaig quedar, ahir no hi havia cronometrarge per xip i no he pogut trobar cap classificació, tot i que crec que vaig quedar 11è. El guanyador va ser Eudal Babot, amb 1h49'59''.
clicant al "play", tota la informació del recorregut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada