03 de març 2009

Ja tinc GPS!!!


Doncs si,per fi m'ha arribat el gps que he comprat a través de l' EBAY,i que m'ha suposat un estalvi de 1ooeuros,tot i venir d' Anglaterra.Feia temps que ho tenia en ment i al final he fet un cop de cap,ja veurem com anirà.Això de poder tenir les gràfiques de cada sortida amb l'altimetria,velocitats,pulsacions....i poder seguir les rutes d'altres bikers sense por a perdre's(en teoria...)és una cosa que ara mateix fa que em senti com un nen amb sabates noves.

El Garmin Edge 305

Com que al final avui no he sortit a pedalar,el temps amenaçava pluja,m'he conformat amb dues hores al gimnàs enfilat al simulador d'escales.Realment,quan a mi m'agafa per fer una activitat i m'agrada,tinc aquesta costum de portar-la a l'extrem,no puc fer-hi més.I és que les sensacions d'anar pujant i baixant escales virtuals m'encanten,em sento que floto i em transporta amb els meus pensaments.Avui somiaré que estic pujant caminant a l' Empire State Building....



.....què millor que una amanida completa per recuperar!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada