19 de març 2009

Això ja pinta més bé

Després de la sortida d'ahir,avui he tingut valor d'enfrontar-me una altre vegada a Bellmunt,és una pujada que em serveix per anar veient com estic de forma....i la veritat és que força bé!!!Avui m'he llevat bastant carregat de cames,però no m'he desanimat i he encarat les rampes de Bellmunt amb la intenció de fer temps,de veure com estava.Només enfilar les primeres rampes a Sant Pere ja veia que tirava,molt lleuger de cames i amb una cadència alta,desafiant les primeres rampes amb plat mitjà(no gaire estona...),i sense notar la "matxacada" d'ahir.Creia que podria igualar el meu millor temps pujant(36'30'')però la part final,sobretot a l'arribar al pàrquing,se m'ha entrevessat una mica i he quedat bastant clavat,però content.Al final 38'30'',bastant bé.
Després d'això no podia saltar-me la ja imprescindible classe de bodypump,classe que no deixaré de recomanar i que per mi ha set el que m'ha fet deixar de banda la sala de peses,considero que ja treballo suficient tot el cos pel que m'interesa,que és tonificar més que no pas muscular.Al final he acabat la classe amb els quàdriceps i braços molt i molt tocats,ara tocarà reposar i recuperar.

ja sóc un incondicional del bodypump...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada