10 de març 2009

Baixant de pes

Un dels meus objectius d'aquest any era baixar una mica de pes.No és que em sobri gran cosa,però volia perdre una mica per anar més lleuger a l'hora de pujar,que és una de les coses que més m'agrada de la bici:pujar,pujar i pujar!Una de les primeres coses que he fet és suprimir bona part de la rutina de peses que seguia al gimnàs,limitant-me al bodypump i com a molt una mica de cames,i crec que hi he sortit guanyant.Jo no era un "musculitos",ni molt menys,però el muscle pesa molt,i millor baixar el pes muscular,afavorint la resistència.Ara estic amb 66kg(només medeixo 1'65cm....),i voldria baixar uns tres kgs més,a veure si ho aconsegueixo,perquè aquesta tarda ha caigut un crosant de xocolata!!
.


Una de les altres coses pendents,és fer-me una altre prova de l'esforç.Primer,perquè fa temps que no en faig cap,i segon, perquè quan la vaig fer a Manlleu en vaig sortir decepcionat,no vaig arribar al meu màxim.A més,l'altre dia vaig apretar al màxim aprofitant que portava altre vegada pulsòmetre,i vaig arribar a 197pulsacions.....No sé si és normal o em marca de més,però amb quasi 34 anys potser hauria de vigilar de no pujar tant...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada