24 de març 2009

Castigant les cames

Després d'uns dies sortint fent tirades llargues però de poca intensitat,avui he sortit a "destrossar-me" una mica...i ho he aconseguit!No estava inspirat trobant un recorregut per fer,i al final m'he decantat per anar a la zona de Folgueroles-Sant Julià,pujant cap al salt de la minyona per la via romana(m'agrada molt!),baixant per la trialera de sobre el túnel de la mina,i vorejant el castell de Sant llorenç,seguint bastants corriols estrets que cada dia m'agraden més:sembla que cada dia baixo una mica millor,sobretot els que són més trialers,suposo que és com tot...
M'he dedicat a anar amunt i avall sense encantar-me,sense deixar temps als meus quàdriceps a recuperar-se,i quan ja tornava cap a casa,anar encadenant un sprint rera un altre,deixant molt poc temps per recuperar.I al final ho he aconseguit,46kms i acabant amb les cames carregadíssimes,i amb una sensacio de potència que feia temps que no notava.

la zona de la mina

un petit respir cap al final...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada