05 de juliol 2010

Molta calor i poques ganes

Encara que la setmana passada va començar bastant bé, al final vaig entrenar menys del que hagués volgut. I és que a vegades, tot i tenir temps, ni les ganes ni el clima acompanyen. A veure qui surt a entrenar gaires hores amb aquesta calor. El dissabte vaig acabar sortint 1'5h amb la btt, sobretot buscant pujar pulsacions fent unes quantes petites pujades a tope. I diumenge, pensant que faria una volta curta però xula, la cosa va quedar una mica frustrada. Només sortir, quatre gotes fins acabar en un autèntic diluvi. Jo estava a l'alçada de Can Patel, volia pujar per la Barra de Ferro, i vaig haver de fer una parada en un cobert del restaurant Les Gorgues. Pensava que duraria poc, però al final vaig estar quasi una hora i quart veient ploure, amb la companyia d'un gat que es va quedar avorrit al meu costat. Si almenys el restaurant hagués estat obert, podia haver fet un pà amb tomàquet.... Al final va parar de ploure, però veient com estava tot de moll i que jo no tenia massa ganes de complicar-me, decideixo tornar cap a Torelló amb l'intenció de tornar cap a casa. Quan ja quasi arribava i veient com s'arreglava el dia, decideixo tirar amunt i fer una pujada clàssica:Bellmunt. Això si, pujada molt tranquila disfrutant de les vistes, i arribant a dalt molt descansat. Després d'estar una estona de relax, cap a casa i ja hi hauran dies millors.

I avui, tot i la calor que feia, encara m'he animat i a quarts de vuit de la tarda sortia a córrer. Tant sols 9 km, seguint un recorregut urbà passant per Rocaprevera i la zona esportiva, molt planers i sense dificultat tècnica. Ara feia dies que sempre que corria anava bastant cara amunt, i m'ha agradat tornar a la sensació d'anar trotant sense pujades i per terreny fàcil.
I aquesta setmana ja veurem què tal, sembla que ens esperen uns dies de molta calor, i no sóc massa optimista en quant als entrenaments que faré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada