25 de juliol 2010

Bona ruta aquest diumenge, i en general bona setmana

Després de bastants dies sense sortir junts a pedalar, avui hem tornat a quedar amb en Pingüi i ens ha sortit un ruta bastant xula. No teníem molt clar cap on anar però si que voliem arribar d'hora, i al final hem tirat fins als Munts. Curiosament encara no hi havia arribat mai a dalt de tot, sempre va pujant alternant rampes dures amb rampes més suaus i petites zones de descans, i hem pujat a un ritme bastant alt. Després de la "parada-barreta" de rigor, hem anat baixant direcció Sant Quirze, primer per un tram de GR molt xulo i quasi tot ciclable, anant a parar a una baixada per un tram de pedra molt vertical, "rocallisa", que es baixa però que has d'anar amb els frens a tope i a on patinava una mica la roda del darrera. Molt xulo, però mig neumàtic gastat!!.
Després d'això ja hem agafat pista ampla i directes fins a Sant Quirze. Aqui ja hem anat seguint el vora Ter, i quan arribem a Saderra proposo anar cap amunt, primer amb la intenció de passar pel cami que porta al Sot Gran, però com que ens passem el cami, anem pujant i pujant fins arribar a dalt el coll de Duec.Déu n'hi do com puja, i quasi tot ciclable menys els últims 50mts on has d'agafar la bici a coll. Després d'això ja baixem fins Sant Pere i després fins a Sant Vicenç passant pel camí on hi ha la hípica. Al final 42km en unes 3h i amb 1010mts de desnivell acumulat.

La "rocallisa", vista des d'abaix, a la foto no ho sembla però és una baixada d'infart!!

Apart d'avui, aquesta setmana he anat fent petites cosetes, sobretot ara que portem uns dies on la calor no apreta tant. El dimarts vaig sortir un parell d'horetes per anar fins a Sant Martí Xic i fer 37km, primers km molt malament però després mica en mica recuperant bones sensacions a les cames. Dijous dia running, sortint per la zona de pistes que voregen l'eix Vic-Olot i on em vaig trobar molt bé, fent 12'3km en 1h justa. I ahir, mini ruta amb btt anant fins a Borgonyà i pujant fins al Sot Gran, baixant fins a Sant Vicenç , fent un tram del Vora Ges i després anant tot per pista fins a Lourdes i cap a casa, 21km. Ara vénen un parell de setmanes abans d'agafar vacances que em toca fer horari partit. La meva inteció és d'anar a córrer un parell o tres de dies abans d'anar a treballar, veurem si seré capaç d'aixecar-me quan soni el despertador!!